Wednesday, September 29, 2010

Palju asju pooleli

Olen siis viimasel ajal vaeva näinud endale voodikatte heegeldamisega ja ei kujuta ette millal ma selle valmis saan :)
Kõik sai alguse sellest kui ma taasavastasin kottitäie lõngasid, mis Suokass mulle aasta tagasi kinkis. Nendega Reeda siidirätikule tegin ääristusi ja tulin mõttele, et oi kui vahva oleks sellest veel endale voodikatte teha heegeldades.

Jaanuse pehmis mõõga tuppe lõpetasin ka ära. Sai see siis tehtud uhke karusnahast äärisega ning peale tikitud ruunidega.

Homme üritan ka tema nahk pauna lõpuks määrdega üle käija ning kõigest korralikult pilti teha.
Täna ei ole eriti hetkel võimalik seda teha. Terve voodi ja lauapealse on vallutanud Warhammeri asjad ning mudelite jaoks korraliku kohvrit mugandav Jaanus.
Osa mudelitest laual on muidugi ka minu omad, kes ootavad, et ma neile värvi näkku kannaksin :P


No comments:

Post a Comment